Desident Alexander Solzhenitsyn zei: de waarheid maakt je vrij, maar eerst wordt je er ziek van. Jezus zei: IK ben de Weg der Waarheid die tot het Leven leidt. Deze boodschap gaat over de waarheid, die in ongerechtigheid ten onder wordt gehouden zodat ze de waarheid niet zien die hen vrijmaakt van de angst voor de dood waarin ze hun leven lang gevangen worden gehouden. Laat je inspireren en steun ons werk in de strijd voor waarheid en vrijheid hier: https://www.heilbode.nl/go/geven/online/
Voor opbouwende boeken, zie onze webshop: https://www.heilbode.nl/go/webshop/

Interessante videos die ons laten zien wat er echt gebeurd
https://youtu.be/5adgBhiQH2w
https://youtu.be/pO57Am75HWc
https://youtu.be/NkaVypHJX_Y


    28 replies to "De waarheid maakt vrij deel 1"

    • Riz PelAm

      👍👍🙏💓

    • Roelie

      Dank Jaap!! Wat een verademing om eindelijk vanuit christelijk oogpunt onderwijs te krijgen aangaande de huidige omstandigheden! Zojuist dit deel gekeken en nu op naar deel 2. Ga zo door, je bent een zegen! Gods zegen toegewenst!

    • Ange K.

      Amen! Prachtig alweer. Dankjewel!

    • Jack Daw

      7:10 Concluderend: er is dus geen echte waarheid te vinden in deze wereld en is dit hier eigenlijk geen leven waar inderdaad alles wegkwijnt en doodgaat. Als God schept dan is het voor eeuwig.

    • Moses

      Alstublieft laat u de mond door niemand snoeren. U bent een geschenk van God❤️

    • Renzo de Boer

      Klasse Jaap!

    • Fred de Vries

      Je zegt rake dingen, Jaap.

      DIe 5G zendmasten gaan we niet tegenhouden, helaas.

    • Tristan Lyklema

      5g is de eerste misleiding 5g is de 5de generatie data Het is 6ghz wat gewoon stroom is wat we op ons af sturen

    • Tristan Lyklema

      God geeft mij ook een enorme drang op de waarheid aan iedereen te openbaren. Overal maak ik de covid 5g leugen bekend

    • Tristan Lyklema

      God laat u de waarheid inzien. Prijs de Here. Corona is het beest uit openbaringen en laat de mens buigen door bvb 1.5 M afstand. Het 5g netwerk wordt het systeem van de antichrist. Met vaccinatie met nano chip

    • Hendricus Koster

      Gezegende woorden. 1 kanttekening, ik ben al een tijd geleden gestopt met de Jensen show kijken, waarom? Omdat hij wellicht een groot deel waarheid verkondigd maar ook nog een redelijk deel profaniteit in woorden en denkbeelden.

    • Arline Blanker

      Beste broer,
      Zo is dat. De Heer vraagt naar ware aanbidders. Johannes 4: . 23 Nu is de tijd begonnen dat echte aanbidders de Vader zullen aanbidden met hun geest en vol van waarheid. Want dat is het soort aanbidders waar de Vader naar verlangt. 24 God is een geest. Als je Hem wil aanbidden, moet je Hem aanbidden met je geest en vol van waarheid." Heel mooi en duidelijk gezegd. Mooi dat je Daniel aanhaalt. Een boek met heel veel over de tijd waarin we nu leven. Het grote beeld van Nebukadnezar in hoofdstuk 2 en dan de visioenen die Daniel zelf krijgt. Meest van alles vind ik het gebed in hoofdstuk. Laten allen die Christus liefhebben bidden zoals de Joden dat deden in het boek van Esther. Laten wij vasten en bidden zoals het volk van Nineveh. We leven in de laatste dagen en moeten ons licht laten schijnen. Prediker 12: zegt in " 13 Van al het gehoorde is het slotwoord: Vrees God
      en onderhoud zijn geboden, want dit geldt voor alle mensen. 14 Want God zal elke daad doen komen in het gericht over al het verborgene, hetzij goed, hetzij kwaad."
      Ga zo voort broer, laat de Geest van de Here je voor eeuwig vervullen om Zijn perfecte wil te doen.

    • hoi woi

      Jesus ,God,Alha allemaal een kwakzalverij alles wat het geloof aan hangt spoort niet en is bang doods bang om te sterven en hebben een houvast nodig om dit leven door te komen .en dat word makkelijk gemaakt door iets te bedenken waar ze zich aan vast kunnen houden. als er echt een Jesus god alha of wat dan ook zou zijn geweest hadden we dat ECHT allang gemerkt.

    • Daniel Adams

      Heel mooi. Ik ben nu bijna 53 jaar en ook door onderliggende gezondheidsproblemen een risicopatiënt voor covid 19. Wat nu gebeurd is ongezien. Regeringen hebben niet de belangen van de oudere generatie voor ogen. Duidelijk te zien aan de sterftecijfers binnen de rusthuizen en de manier van handelen ten opzichte van de rusthuizen in België. Het heeft er totaal niets mee te maken!! Het is waanzin.

      Situatie in België: Gul uitdelen aan zelfstandigen: (4000€ eerste maand voor sluiting – 3000€ voor zaken die niet sluiten maar omzet verlies hebben – 165€per dag na eerste maand).

      Mijn oma zaliger zou gezongen hebben: "wie zal dat betalen – wie heeft zoveel geld?"

      Zelfstandigen zelf zouden dit terug moeten betalen van zodra hun zaken weer de volle winst pakken. Niet de arbeiders!!

      Uh ja het is waar de arbeiders krijgen werkloosheidsvergoeding. Maar daar betalen arbeiders ook voor. Laat zelfstandigen ook zo'n vergoeding betalen voor als zij zonder werk en inkomen dreigen te vallen door bijvoorbeeld zo'n corona toestand.

      Nu dreigen arbeiders weeral kind van de rekening te worden door de gulle hand van vadertje staat aan de zelfstandigen.

      Vadertje staat moet ook eens bezinnen over de corona lockdown!! Was dit de enige mogelijkheid voor een land dat al 8a 11 miljard€ te kort heeft op de rekening?

      NVA was goed met verwijten (België moest een land worden met begrotingsevenwicht) op dat punt voor ze zelf in de regering zaten. Toen NVA aan de macht was is het enkel nog veel erger geworden!!

      Nederland die begrotingsoverschot heeft doet het op dat punt veel beter dan België maar ook daar stort de economie in.

      Wanbeleid daar is België toch zo goed in en een faillissement loert om de hoek. We mogen er niet aan denken dat hetzelfde gebeurd met België zoals in Griekenland. Maar met alle corona gebeurtenissen en onze lege (lees bodemloze put) staatskas die blijft gul uitdelen en lockdown's organiseren heeft het er nog nooit zo slecht uitgezien.

      Allemaal het resultaat van 1 klein virusje dat we niet met het blote oog kunnen zien.

      Al deze gebeurtenissen laten zien dat het systeem en het bestuur van de mensheid nooit zo bedoeld is door God. De mens is van God los en mag het nu zelf oplossen. Maar wij hebben de middelen van God niet en onze maatschappij is allang niet meer het model zoals God het wil. Meer nog:mocht de mens niet van God los geweest zijn dan zouden er nooit nijdige virusjes geweest zijn, want dat is het werk van de tegenstander van God die denkt dat hij evenwaardig aan God is. Die tegenstander wil het werk van God vernietigen. Als 1 mens miljarden op zijn rekening heeft en een ander zelfs nog geen rekening heeft…dan zijn we ver van hoe God het bedoeld heeft.

      Gelukkig komt Jezus spoedig terug. Zijn heerschappij zal van een ander kaliber zijn!! Moge de vrede van Jezus uw hart vervullen. Wees niet angstig beste vrienden gelovigen. Wij behoren tot een koninkrijk die spoedig komt. Daar zal alles weer zijn zoals God het bedoeld heeft. "Daar zijn geen tranen maar eeuwige blijdschap. in het land der zaalgen treurt niemand meer!!"

    • Henk Veldhuis

      Precies Jaap, het is eigenlijk triest dat er ongelovigen zijn die vele male scherper zien dan veel gelovigen. En begrijp me niet verkeerd, het is fantastisch dat deze mensen hun mond open doen, wat me stoort is dat de "christenen" roepen:" hou is op met deze complot theorie". juist zij zouden beter moeten weten.

    • anja mulder

      amen alle eer aan de heer

    • Wilko van der Veen
    • Peter Cuijpers

      Goed woord Jaap. Je staat niet alleen. We staan voor de waarheid en we zullen niet buigen voor de leugen waarmee we worden bestookt.

    • gitzah

      Een waar Woord wat je hier brengt Jaap. Het is van een overwinnaar. Compleet tegengesteld aan wat ik bijvoorbeeld in recent filmpje van Jan vd Pool hoor. Samenzwering is zelfs in de Bijbel besproken en nu zeer zeker aan de gang gezien de disproportionele verordening.

    • adindaebbe

      Amen Jaap, de waarheid hebben we zo nodig in Nederland , blijf alsjeblieft de wachter op de muur voor Gods kinderen !
      Ik vind t echt geweldig, mensen willen alleen horen wat hun oren willen horen !! 2 Timotheüs 4
      We leven in t laatste der dagen, mensen moeten horen van Jezus ! T wordt tijd dat we als Gods kinderen onze mond open doen !
      Gods zegene je, Adinda

    • Suziej Q

      🙏 Ik ben tot bekering gekomen door iemand als Jenssen, diegene liet me de verschrikkelijke waarheid zien heeft het niet over God of Jezus gehad, en in mijn omgeving steeds meer! Mijn dochter die niet gelovig is opgevoed vertelde ik, ik heb iets gehoord en gezien en dat was niet leuk, maar ben tot bekering gekomen, ze huilde ik zeg waarom huil je? Ik weet het niet mama maar niet om dat ik verdrietig ben, en daarna bedankte ze me, nu leest ze alle dagen in de bijbel. voor de mensen die dit in twijfel trekken, denkt u dat God mensen en vooral een kind bekeerd door een leugen? Dank voor deze boodschap 🙏♥️

    • Errol Biesot

      Daniel 12 vers 4 velen zullen onderzoek doen en hun kennis zal vermeerderen.. ik bid dat bij Christenen.. hun Geestelijke ogen en oren open gaan

    • Hosea Hosea

      Maarten Luther stierf voor de eenheid van Gods kinderen? 21:50

    • Beatrix56Irene

      Yes dat is ook wat ik zie en ik ben ook verdrietig dat de mensen niet kunnen inzien wat de waarheid is maar dat zijn de keuze die zij maken wel en of niet zien. De goede weg pad of het verkeerde pad volgen! Ga in het licht van Jezus Christus en neem Jezus Christus aan dan wordt je gered!

    • b s

      He he de echte waarheid!

    • Er is hoop!

      Geweldig gesproken. Mijn dank. Wees gezegend!

    • Dee Ramini

      Dank u wel voor de bemoediging , er zijn weinigen die de waarheid willen zien ,

    • Qasko2000

      Ik vind u helemaal top. Ga aub door met het verkondigen van Gods word .en laat de mensen kletsen die wat te zeggen hebben over u aanpak. Want dat zijn vaak mensen die bang zijn voor het onbekende .gods zegen

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.