Velen hopen dat met de versoepeling van de corona-maatregelen we weer zullen terugkeren naar de normale samenleving. Persoonlijk geloof ik dat dit valse hoop is. Als ons volk niet terugkeert naar God, zullen we onherroepelijk afstevenen naar het punt van ‘no-return’. En zal er in plaats van genade het oordeel van God over deze wereld komen. Vandaar de ernstige en misschien wel laatste kans om Gods volk op te roepen tot God terug te keren. Door rabbi Jonathan Cahn is dit initiatief genomen om dit op 26 september 2020 te doen. Dit initiatief en deze oproep tot bekering en gebed wordt kortweg “THE RETURN” genoemd. Hier ziet u een korte introductie van dit initiatief – https://youtu.be/cn9wlzsFKzc .

Ook in Nederland bestaat het plan om deze dag massaal en gezamenlijk te bidden. Een aantal geestelijke leiders, waaronder o.a. Kees Vork, Herman Boon en ik al te kennen hebben gegeven zich hiervoor in te zetten. Hou deze site in de gaten, meer informatie volgt nog.

Om meer filmjes te zien in deze serie, ga naar https://ontzagwekkendnieuws.nl/. Hier vindt u ook onze bookshop met goede boeken over dit actuele thema. We zien uit naar uw reactie.

Jaap Dieleman


    30 replies to "De waarheid maakt vrij deel 11"

    • Pandora

      Goeie dag van Suid-Afrika. Baie goeie en insiggewende boodskap. Baie dankie.

    • Roelie

      Rutte en de Jonge zijn zeer zeker niet blind! De Jonge die met z’n wet alle macht naar zich toe wilde trekken…. En ze lopen beide bij de Bilderberggroep…

    • Trudie Postma

      GODS ONMISBARE ZEGEN

    • Jantina Beiboer

      Maar als we ons niet aan de maatregelen houden,zijn we dan niet onverantwoord bezig.
      We moeten toch onze verantwoording nemen om geen mensen te besmetten?
      Hoe bekijkt meneer Dieleman dat?

    • Wiebe

      Amen. Halleluja prijs de Heer.

    • Joanna Corner

      https://www.godskalender.nl/schaduw-wat-komen-gaat/

      Lieve mensen, wordt wakker! We zijn dichtbij Zijn komst!
      Aan de tekenen zien we dat het niet lang meer zal duren voor onze Bruidegom Jezus Christus terug zal komen. We hebben een onvoorstelbaar vooruitzicht! 🥰

      Wij zijn echter, al wonen wij hier op aarde, burgers van een stad in de hemel en van daar verwachten wij ook onze Verlosser, de Here Jezus Christus.

      Wil je op de hoogte blijven omtrent de tekenen van de eindtijd, en nog veel meer, abonneer je dan op onze nieuwsbrief.
      Van harte aanbevolen.

      https://www.godskalender.nl/newsletter/

      Of neem eens een kijkje op de (gelijknamige) website!

    • Ria Mulder

      Hoe kan het dat de Christenunie meestemmen en meedoet om onze vrijheid in te perken?? Hebben ze dan geen Heilige Geest en Bijbel?

    • Isaac Neuteboom

      Prachtig Jaap je bent niet alleen die wakker is, “echt he” ons enige wapen is gebed.
      De CU zijn lieve mensen maar dit verhaal willen ze niet horen, onbegrijpelijk en dan maar door regeren met
      de amateurs in Den Haag. Lance Wallnau is ook duidelijk en legt het uit.

    • Juan Gomez Marcelo

      Hallo allemaal! Ik leef de afgelopen 3 jaar met het genitale herpesvirus Ik ben net genezen door Dr. Ogala met zijn kruidengeneesmiddel. Ik leef nu een gelukkig leven. neem contact met hem op via whatsapp + 2348052394128 voor hulp..

    • Anna Kapitein

      Openbaring 22 vers 11 Wie onrecht doet, laat hij nog meer onrecht doen. En wie vuil is, laat hij nog vuiler worden. En wie rechtvaardig is, laat hij nog meer gerechtvaardigd worden. En wie heilig is, laat hij nog meer geheiligd worden.

    • Yvette De Boer

      Preach it Jaap !!!
      De MSM vertegenwoordigt de stem van Lucifer. Die waanzinnige regels zijn zo bizar en zo niet logisch en zo krom en zo niet te begrijpen !
      THE RETURN 26 september is een hele goede zaak !! Wij bidden elke week voor ons bijzondere Nederland en alle bijzondere volkeren die toegevoegd zijn aan ons volk !
      Het RECHT moet geschieden :
      Onze ,,blinde” gefopte leiders moeten wakker worden en zich gaan bekeren van hun ongerechtigheden of totaal ontmaskerd worden en aftreden !!!
      Laat de Nederlandse JEHU’s en DAVIDS OPSTAAN !!! GODS moed , kracht en sterkte toegebeden en Hr groetjes !!
      http://www.devingervangod.nl

    • ok mk

      Dankjewel Jaap het is weer heel duidelijk,we zien en bidden voor de mensen , tot de volgende keer Gods rijke zegen

    • Tristan Lyklema

      Dhr dielenman ik heb na zitten denken hoe het kon dat die jongen een openbarin kreeg va een demoon. Dit is alleen mogelijk als openbaringen 12 is volbracht het gevecht in de hemel de duivel en am zijn metgezellen zijn uit de hemel gegooid en op aarde terecht gekomen, e daardoor was het visioen zo duidelijk met een demoon.

    • Nienkie Pienkie

      Wij willen graag onze kinderen vertellen over de eindtijd, op een manier die bij kinderen past. Zou iemand een lees- of kijktip hebben?

    • M Knalgas

      Bedankt Jaap voor de boodschap van hoop die u elke keer weer brengt! En de Waarheid!

    • reckless genesis

      helemaal van de pot gerukte wereld die geleid wordt en gestuurd door satan in slechte mensen hun ziel!!

    • thomas van der Meij

      bedankt jaap schud iedereen maar wakker

    • Ron Veldhuizen

      Ja de leugen regeerd.

    • Coby Knook

      Klopt precies. Mijn man in verpleeghuis mogen weer vrij dat is niet waar afspraak maken en1 u mág ik erbij is dat vrij??

    • nononsense

      hoe kijk jij tegen het volgende filmpje aan? https://www.youtube.com/watch?v=3VqIrs0IZ04&feature=share

    • Ronald Nicolai

      Het is de waarheid, alles wijst er op dat we met een satanisch plan te maken hebben… maar we hebben altijd een keuze… die keuze zal voor zijn dat ik niet zal buigen.. wat het gevolg ook zal zijn want ik geloof dat Jezus onze redder en verlosser is… amen

    • b s

      is te zacht opgenomen

    • Birgit Maane

      Lieve Christenen, willen jullie a.u.b bidden voor Hugo de Jonge (CDA! ) want jullie broeder is van God los!

    • Joske Heemsk

      🙌🙌🙌

    • Hinke Dijkstra

      U vertelde dat er al een vacin was, maar dat dat in de doofpot werd gedaan
      Hinke Dijkstra

    • Ineke Vrolijk

      God gebood de Israëlieten om in hun huizen te blijven totdat de pest voorbij was. O.T.

    • Corry Heesen

      Het wordt met de dag heftiger….dank je Jaap voor je waarschuwende boodschap…..ik zie uit naar de opname en bid dat er nog velen gered zullen worden, en…..GOD HEEFT ALLES ONDER CONTROLE !!!!!! SHALOM…

    • Sarina Coert

      Heel hartelijk bedankt lieve broeder Jaap. Ik geniet van jouw videos. Ze brengen helderheid en echte hoop. God zegent jou ❤️🙏

    • Marjanne Van’t hul

      Graag wil ik vragen of jullie speciaal willen bidden voor Robert Jensen en Willem Engel. Zij strijden ook voor de waarheid. Bidt dat ze Jezus mogen ontmoeten!

    • Marjanne Van’t hul

      Lieve broeder,
      Sinds kort kijken we naar je serie. En we willen je bedanken voor wat je doet. Zo duidelijk en helder. De liefde van Jezus is zichtbaar.
      We bidden je Gods kracht en wijsheid toe. Hartelijke groeten, Jones en Marjanne

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.