Je moet wel blind zijn om niet te zien dat we in een politie-staat zijn beland. Een wereld waarin met goed kwaad noemt en kwaad goed. De waarheid wordt in ongerechtigheid ten onder gehouden als men alle tegengeluiden zonder reden van sociale media afgooit, een arts en een advocaat opsluit in een psychiatrische kliniek omdat ze een tegengeluid laten horen. Dit is de wereld waarin wij nu leven. Maar ik heb goed nieuws, Jezus komt spoedig terug om de zijnen op te nemen. Lees hier meer over in mijn boek “Het mysterie van de Opname!” te verkrijgen in onze online bookshop hier: https://www.heilbode.nl/go/webshop/ net als andere interessante boeken.


    27 replies to "De waarheid maakt vrij deel 2"

    • Riz PelAm

      💓🙏👍 Gods Zegen in Christus Jezus

    • Mary Stiller

      Queen Of The Kingdom Of The Most Highest GOD LOVES KING OF OLL KINGS JEZUS CHRIST Deuteronomium 28 ZEGEN OF VLOEK Wanneer NU DE Mens IN DEZE EINDTIJD NIET KIEST DAN WORDT HEDEN LEVEN OF DOOD VOOR HUN OGEN GEHOUDEN.DE Mens kan kiezen .

    • Ellie Havenstein

      oooo jaap wat een fijne boodschap en waarheid.
      DE HEER is vast heel erg blij met jou .GOD ZEGEND jou dat bidden wij .ellie havenstein

    • Gerdina Bauer-de Koning

      Heel hartelijk bedankt voor de eerlijke en machtige boodschappen. Ik woon in Zwitserland en hier hoor je er niets van. Er wordt over ditjes en datjes gepreekt. Maar van haast niemand hoor je hier over de eindtijd. Jammer dat ik uw boeken hier niet kan kopen. Ga u altublieft verder zo. U bent gezegend

    • Dieuwke Pama

      Ja! Dat is de huisarts van vrienden van mij.

    • marlies Den hoed

      Dankjewel Jaap voor de waarheid en je bemoediging!

    • Ria Mulder

      We leven in een politiestaat, deze regering is
      een dictatuur aan het worden.
      We worden onderdrukt en worden voorgelogen over 5G masten die er nog niet
      zijn, terwijl ze om en om in de fik staan.
      Enz. Maar wat ik het meest onbegrijpelijk vind dat naast de Vereniging voor Dieven,
      D666, z.g.Cynisch Demogogisch Apel die
      Hun democratische en christelijke beginsel
      vergeten. Dat de Christen Unie hieraan mee
      doet, onbegrijpelijk vind ik dat. Ze doen gewoon mee en zeggen hier niets van.
      "Gij geheel anders, gij hebt christus leren
      kennen"

    • Delta Golf

      mijn broeders kijken allemaal naar Jaap Dielemen maar ook naar thruunedeted Kent Holvink en velen anderen die niet huichelen er is maar een warheid en dat is de waarheid van Jezus en iedere Chisten die met zijn hart beleid dat Jezus in zijn hart heeft gevraagd die weet via de Heilige Geest die waarheid dan verlang je naar waarheid en wordt niet meer verlijd door de leugens van de wereld, toen ik verlangde de waarheid te leren kennen heb ik Jezus leren kennen en toen ik bad om te herkennen waar de duivel mij verleid is mijn gebed verhoord nu weet ik wat de duivel via media false profeten iluminatie en de duivelse bloedlijnen in 1 jaar zijn mijn oog schellen afgevallen en dat is schokkend maar over duidelijk als je je zelf niet meer bedriegt dat wil zeggen God geloven de bijbel geloven zelf de evolutie theory is een leugen God is onze schepper en niet een explosie uit het niets wat ze de big bang noemen

    • Isaac Neuteboom

      Prachtig Jaap meer Christenen moeten dit horen en wakker worden

    • Renzo de Boer

      Prachtig Jaap, ga vooral door. Ik bid voor je!

    • Fred de Vries

      Misschien een tip: Trek dezelfde kleding aan als je deze filmpjes maakt dan ben je nog beter herkenbaar.

      Je kunt je afvragen, waar maakt hij zich druk om….maar het is niet te onderschatten!

    • Ritteke Pego

      Heel veel moed en sterkte Jaap en kracht om stand te houden

    • Patricia Noya

      Dank voor God's Woord, Amen 🙏

    • Sandra van Hooijdonk

      100% waarheid!!!

    • gitzah

      Wat een verademing ben je Jaap in christelijk Nederland! Niet dat postmodern gezwets en neutraal standpunt innemen, maar de waarheid verkondigen.

    • Hieke Zimmermann

      Fantastisch Jaap
      Eindelijk een voorganger die de gelovigen waarschuwt in welke tijd wel leven want we horen dit niet in onze kerken. Geen voorganger durft zich hierover uit te spreken. Ik heb God vurig gebeden of Hij hun harten wil bewerken zodat ze hun verantwoordelijkheid naar de gemeente nemen. Veronachtzaam de profetieen niet zegt Petrus. Maar het blijft angstvallig stil. Daarom ben ik blij met deze boodschap en ik hoop dat vele gelovigen uit hun slaap zullen ontwaken want we kunnen de voetstappen van Jezus al bijna horen.

    • Ricky Gouda

      Amen…… blijf de waarheid zeggen. Ik bid voor U…..

    • Silvia Videler

      Dank Jaap Dieleman, voor deze open, eerlijke en Bijbelse boodschap, nu het nog kan!

    • Vendel Voices

      Halleluya!!! Ga zo door Jaap!

    • b s

      teken ook de petities op petities.nl : tegen corona-app en tegen lockdown!!!

    • Hosea Hosea

      Waarom geeft u nergens bronnen voor uw beweringen?

    • Dee Ramini

      Dank u wel voor deze moedige boodschap

    • Davina Broese Van Groenou

      Wat een bemoediging met tranen beluisterd, wat een zegen, ik bid voor bescherming, dat je het Woord zal blijven brengen.

    • Janny Vroegindeweij

      Schitterend Jaap, je bent een man naar mijn hart, broeder in Christus. Te durven zeggen in deze tijd waar ze mee bezig zijn onder leiding van de vorst der duisternis. Wij christenen moeten waakzaam zijn.
      Gods Zegen Jaap

    • Foekje Peters

      He jaap als we opgenomen worden wat gaan we daar dan doen krijgen we een nieuw lichaam en worden we dan weer terug naar de wereld gestuurd en als je doorstoken word dat je niet dood gaat ? Want jij zegt dit en een ander zegt dat de bijbel zegt idd dat we weggevoerd worden jij zegt dat de graven niet open gaan omdat ze er toch al zijn de bijbel zegt wel

    • Anneke S

      Over ieder mens wordt geoordeeld. Want als mens doe je dingen niet goed. Maar de onvoorwaardelijke liefde van God laat jou niet los. God is geestelijk, wij vullen Zijn Waarheid menselijk/aards in. Deze tijd van virus is van alle tijden. Alle tijden hebben hun ziektes en oorlogen gehad. Alleen we leven nu. Niet in het verleden en niet in de toekomst. Wat hier gezegd wordt, werd 1000 jaar geleden ook gezegd en over 1000 jaar ook. God denkt niet als een mens. Wij willen Hem begrijpen. En honderden verschillende predikers geven een andere kijk op de tijd van nu. Is dit virus van de duivel? Is dit virus gewoon ontstaan omdat in China slecht met hygiëne werd omgegaan. Nu komt 5 G voorbij…niet waar. Censuur komt voorbij. Veel predikers verspreiden dit ook. De bijbel is een boek door de mens geschreven. Verhaal op verhaal. Vertaling op vertaling. Jezus wordt in veel gemeentes er groots uitgelicht. God heeft Jezus naar de aarde gezonden voor Zijn doel. De gevallenen weer terug te halen in de duisternis. Gebod 1…En Jezus zeide tot hem: Gij zult liefhebben den Heere, uw God, met geheel uw hart, en met geheel uw ziel, en met geheel uw verstand. Dit is het eerste en het grote gebod. En het tweede aan dit gelijk, is: Gij zult uw naaste liefhebben als uzelven.
      Ga zelf eens in gebed en luister in stilte wat Hij jou te vertellen heeft en niet naar wat een ander zegt. Toets altijd of je naar de waarheid luistert.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.