Jaap Dieleman spreekt over wie te gehoorzamen. De kerk, de gemeente, hoort naar Christus te luisteren. De overheid heeft geen enkele zeggenschap over de kerk, die is van Christus! Belangrijk te beseffen in deze roerige tijden vlak voor de wederkomst van Christus.
Het eigen YouTubekanaal van Jaap Dieleman vind u hier: https://www.youtube.com/user/jaapdieleman


    9 replies to "Jaap Dieleman: Volgt gij Mij!"

    • J den Hollander

      Toevallig ken ik iemand in onze omgeving die het corona virus heeft opgelopen. Ze is extreem ziek geweest (zuurstof toegediend gekregen etc). Na 3 maanden kon ze weer naar buiten. Toen ik haar voor het eerst zag schrok ik.. ze was helemaal veranderd.. . De cijfers zijn idd niet zo hoog zoals men beweerd etc.. en de verdeeldheid in de kerken is ook afschuwelijk etc. Ik vind het lastig ! Hoe dan ook wat we moeten doen is heel dicht bij God blijven en op `Hem vertrouwen en er voor elkaar zijn als broeders en zusters in gezondheid en ziekte!

    • Petronella Griffioen

      Ik denk er als herboren kind van God ook zo over en is het triest dat veel christenen niet beseffen dat alleen Jezus zeggenschap heeft over de kerk, die zich aan gaan passen aan de inmiddels gebleken onnodige regels, terwijl ze voor de vrijheid van Jezus kunnen kiezen die je in de kerk hebt en vertrouwen in Jezus moeten hebben dat we door Hem beschermd worden en vind het een goede eye-opener voor alle kinderen en lichtdragers van God om dat te gaan beseffen en zich meer tot Jezus te richten ipv zich conform te maken aan deze wereld. Amen Shalom.

    • Marcel Natzijl

      Dankuwel Broeder, voor het vertolken/onder woorden brengen van hoe ik ook alles ervaar en zie!!

    • Jack Van Duin

      Wat u verkondigd , is precies de juiste onder deze duistere 666 plandemie die over de wereld word uit gestort . Er zijn vele (niet) christenen die meer van deze zaken doorzien dan christenen die het zouden moeten weten uit Gods woord . Ik hoop van harte dat velen die deze praktijken doorzien ,de enige weg totdeVader , Jezus Christusontdekken , dank u voor deze .

    • B Paulusma

      God zegene U!

    • B Paulusma

      Daarom alleen al zou de SGP en CU en CDA hun goede keuzes moeten maken, gelijk hun overtuiging!

    • Lonny Tobij

      Geweldig om gelijkgestemden te horen!
      We kijken uit naar de komst van de Here Jezus Christus! Amen!

    • J. K

      Goed verhaal br. Dieleman, veel zegen toegewenst voor de toekomst . Ik luister graag naar uw verhaal. Was iedereen maar zo wakker.

    • F K

      ­čĹŹ Dank u wel . Heel goed gesproken

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.