Vanwege de enorme media-hetze rondom ons magazine “Eyeopener”, heb ik besloten om dit filmpje te maken om duidelijkheid te verschaffen over de verwarring die is ontstaan. Want ik zie zowel voorstanders die er blij mee zijn als tegenstanders die het afwijzen. Ik betreur het ten zeerste en het spijt me ook dat sommige mensen het anders lezen dan het bedoeld is. Ik zou het beslist anders opgetekend hebben als ik dat van tevoren had geweten. Het is zoals die psychologische plaatjes waarin de een een jonge vrouw ziet en de andere een oude vrouw. En soms lijkt het onmogelijk om het perspectief van de ander te zien. Toch hoop ik oprecht dat dit filmpje erbij zal helpen om de hartenvan Gods liefde te zien achter het magazine. Gods zegen.
Jaap Dieleman

Voor meer informatie over het zendingswerk van Jaap Dieleman, kijk op de linkjes hieronder, ook voor de boeken en magazines, etc.

Hieronder vindt u informatie over de brievenbus actie en tevens kunt u op deze site alvast ons magazine inzien. https://ontzagwekkendnieuws.nl/​

Hier vindt u ook onze webshop waar u o.a. ons boek over Israel vindt
https://shop-heilbode.nl/

Hier vindt u info over onze projecten in India
https://www.abbachildcare.org/​​​​

En help ons door ons werk te steunen:
https://shop-heilbode.nl/doneren/

Kijk ook eens op onze nieuwe site waar u nog veel meer filmpjes kunt zien:
https://ontzagwekkendnieuws.nl/​​​


    19 replies to "Wachter 34 – Het Kruis"

    • Layla A

      Weer een mooie preek jaap, maar mensen lezen tegenwoordig gewoon niet goed, en stel al zou je in theorie bv onthoofd worden vanwege het vacin wat nog niet zo is maar wat is dan het probleem van vele christenen waarom worden ze zo bang! ze hebben hun leven meer lief op deze aarde dan dat ze denken aan het hiernamaals, ik houd me hart vast als straks het teken van het beest komt hoeveel mensen gaan staande blijven als ze moeten kiezen voor dit leven of het leven hierna met Jezus Christus! En jaap blijf de waarheid spreken mijn steun heb je God zegen je broeder

    • maggie ruijsenaars

      Het is een grote misleiding door de media vooral alleen maar angst aanjagen en meewerken aan misinformatie en inderdaad een opmaat naar de grote verdrdukking.

    • Netty Zeeders-Goulart

      Precies Jaap, de hartklop is juist, daar gaat het om! Moge Gods Geest dit openbaren aan Zijn kinderen die dit nog niet zien. Je bent een profetische stem in Nederland! We bidden voor je.

    • Sonja Cecilson

      Top broeder ga zo door. Wij dienen De Here van de Legermachten en trek u er niets van aan. Psalm 57.

    • Benzman

      Maar hoe zit het dan met de 66.6ml Luciferase in de vacins? Naam van het beest? en Nummer? 666 en Lucifer

    • eric dik

      🙏🙏🙏❤❤❤

    • Dennis Leever

      Hallo Jaap, Bedankt voor jouw inzichten en ga er vooral mee door! Laat je niet neerslaan of beteugelen. Helaas zijn er velen die de context niet begrijpen, omdat ze simpelweg niet willen verstaan wat je probeert te delen uit Zijn Liefde. Steeds duidelijker wordt de aftekening tussen Zijn Volk en zij die weigeren te luisteren. Wél of niet vaccineren is gelukkig nog een persoonlijke afweging die iedereen zelf moet afwegen: het is dus een kwestie van zelfonderzoek en zelf initiatief en actie nemen en niet ongefundeerd toeteren wat de media roept. Het is verdrietig.. Zijn Liefde en vertrouwen tegenover de wereld(se machten) met juist het tegenovergestelde. Niets nieuws, helaas.. Bedankt, Jaap!

    • S. K.

      Je kan trots zijn op wat je hebt gedaan en doet, Jaap. Het is een kwestie van tijd voordat de massa inziet dat je toch niet zo raar praatte. De media etc. zijn in paniek, dit is een grote openbaring voor veel mensen die hier eigenlijk al een tijd naar zochten. Ze doen er dus alles aan om je verhaal zó om te buigen dat jij als de dwaas klinkt. Ik bid met je mee dat mensen het licht van onze Koning Jezus mogen gaan zien. Mensen die alsnog de waarheid niet aan willen nemen zullen een nog diepere dwaling tegemoet gaan. We staan sterk, de Allerhoogste is met ons! Lang leve onze geweldige God.

    • Catherine Nijpjes

      Beter het oordeel van een mens dan het oordeel van God. Je bent een 'watchman on the wall', een zegen
      voor zovelen door de waarheid (Gods Woord) te vertellen.
      Ik bid je Gods kracht en rijke zegen toe🙏

    • Hiawatha de Vries

      Bedankt voor het blad, het is een gespreksopener geweest. De tekst die u beschreef in het filmpje en dus in het blad is overduidelijk. Vaccin en onthoofding van weigeraars hebben niks met elkaar te maken. Ook bedankt voor de moeite die u doet voor het aan de wereld proberen te brengen van de boodschap van de Bijbel. Ik heb echter ook wat vragen: 1e. Opname voordat de anti-Christ zich openbaart? Misschien toch geen escape? We moeten toch door de vervolging? 2e. En bij Israël sinds 1948 noemt u 10 Oud Testamentische Bijbelteksten, gaan die niet allemaal over terugkomen uit ballingschap? En dus nog ruim voordat Jezus geboren moest worden? 3e. Ik ben bang dat er maar weinigen in Israël Jezus zullen volgen, maar wel velen de anti-Christ. Waarvan zij zullen denken dat het de Messias is. Hoe denkt u hier over? 4e. Hoe denkt u over Christenen die zondige dingen blijven doen. Wel of niet wedergeboren? 5e. Ik vind dit tegenwoordig de lakmoesproef om voor de Waarheid uit te komen: Wat denkt u – dat de Bijbel zegt – over LGBTQ. Is het voor hen te laat? Zijn ze zo geboren? Of heeft God hen overgegeven? Aan … verlangens? Zal het in de eindtijd niet zelfs zo zijn zoals in de dagen van Sodom en Gomorra?

    • Bernadette van Krieken

      Dag broeder Jaap,
      Ik wil je heel hartelijk bedanken voor je magazine die ook ik heb ontvangen. Ik keek er al naar uit! Ik was zo blij dat je dit magazine verspreid gedaan hebt
      ! Petje af en diep respect! Tenminste nog iemand die de waarheid durft te verkondigen.
      Degenen die negatieve kritiek hebben begrijpen niets van de bijbel.
      Ik heb ooit eens gehoord dat de bijbel geschreven is VOOR God's kinderen.
      De wereld of naam christenen, begrijpen de bijbel niet.
      Gooi je parels niet voor de zwijnen Jaap.
      Ga vooral door met wat je doet.
      Je geeft ons, jouw broeders en zusters in de Heer zoveel goeds.

    • Smartphone Wwijk

      Ik vind het Magazine goed. Het is de waarheid. Wat ik jammer vind dat uw alteid JEZUS zegt het is mijn HEER ik zeg altijd HEER JEZUS. Dat vind ik jammer dat uw dat heel vaak niet doet

    • Levendewater

      Gelukkig kunnen we steeds bidden voor open ogen en oren. Dat God door Zijn Heilige Geest Zijn licht erover laat schijnen dan gaan we werkelijk onderscheiden. Wat hebben we dat nodig als christenen! God wil ons dat geven. Maar we moeten het wel vragen. Het is zwaar om de waarheid te zien wat er werkelijk speelt. Maar ik ben zo blij dat de Trooster in ons woont. Onze Leidsman en Gids. Ook al word het donkerder de zon komt steeds meer op. Jezus heeft het laatste Woord! Wow!
      Maar het pad der rechtvaardigen is als het glanzende morgenlicht, dat steeds helderder straalt tot de volle dag. Spreuken4:18

    • Levendewater

      Jaap ik ben ook heel blij met het blad. En ik vind het ook duidelijk. Heel apart en verdrietig dat het zo verkeerd wordt opgevat. Liefde waarschuwt ook juist. Het is frustrerend en maakt me boos. Maar ik leg alles steeds bij het kruis. We blijven zaaien, vergeven en zegenen. God zal alles laten meewerken ten goede voor wie Hem liefhebben. Velen zullen zien dat Jezus Leeft en tot bekering komen. De velden zijn wit!

    • Gilmarly Jacobs

      Bless you . Jezus houtd van ons

    • freedom Elzinga

      Is het blad digitaal? Ik woon in Spanje

    • freedom Elzinga

      Vraag aan proffesor Willem Ouweneel;
      > Wat Maakt dat u geloofd dat een vaccin wat nog in de testfase zit een geschenk van God is? Heeft u niet de agenda 2030 gelezen? En de vreselijke plannen van Bill Gates?
      > Gezien u staat van dienst bent u een wijze man. Maar volgens God kun je alle boeken hebben gelezen alle wijsheid bezitten voor God is het niets!
      > Helaas worden Christenen tegen elkaar uitgespeeld en dat is nou net Satans eindgame! Verdeel en Heers!
      > Ik hoop dat u gaat zien en wijsheid van God ontvangt en zich daarop beroemt . Leest u dit eens;
      > https://zelfzorgcovid19.nl/verzoekschrift-tot-verhoor-van-9-getuigen-verstuurd-aan-de-rechtbank-utrecht/?fbclid=IwAR2ScVi8fxLgCQtUn5ZXFF3tgXYW9N-EeAtKwWOOn7zyVd5qs1b67gktPuo

      Dit is professor Ouweneel zijn antwoord op mijn opmerkingen;
      Een goedgekeurd vaccin zit niet langer in de tekstfase.
      En die ‘vreselijke plannen’ van Bill Gates zijn vreselijke verzinsels van vreselijke mensen.
      Dat u daar intrapt!!

    • Mathew

      Ach, gij goede mens, vrees niet, fijne positieve christenen hebben mij ooit onthoofd toen ik vertelde dat ik door een groot wonder in 1 seconde tijd, volkomen genezen was van een ernstige ziekte. Ik heb geleerd wat christenen zijn die 1 Cor. 13 tot vaandel hebben en/of zij die de Bijbel hoger achten dan God. Zij die de ‘letter hoger achten dan de Geest’ zijn degene die u te grazen nemen. Ga door ga door! Denk aan het boek Daniel waar de vrienden van Daniel moesten buigen voor het beeld. Zij verkozen de vurige oven. En, ú weet wat er daarna geschiedde. Bouwt u niet op vermeende broeders, deze ‘lopende bijbelstudies’, altijd zijn hun pistolen en mitrailleurs gevuld met bijbelteksten en hóe snel halen ze de trekker over! IK WEET WAT U DOET VAN GODSWEGE IS!
      Velen dienen God het best om over Jezus te zwijgen. Hun tong is gewet tot steken. Hadden toch kennis van de Jacobusbrief.
      1 Cor. 13 is en blijft de hoofdzaak en niet de kennis van de letter…..
      Wat nu in Nederland gebeurt kan slechts gepareerd worden door uw duidelijkheid. Er is een collectieve bezetenheid over het land gekomen! U durft het aan! Op enige termijn worden de gevaccineerden een onderdeel van het probleem en niet de oplossing!
      Begrijpt u (lezers) nu waarom na vaccinatie op krankzinnige schaal in Israël, de kust over de hele lengte vervuild is met een levensgevaarlijk goedje waarbij je een ‘masker’ moet dragen ivm de giftige dampen? Israel ging gruwelijk in de fout met de vaccinatie campagne. Wat zij vrezen overkomt hen staat er. Vele vaccinatie doden zijn daar thans!
      Mens, luister, ‘Valt men u heftig aan is dit niet van Mij geschied!’……. God bless you so much! Alle Shalom be on you for ever voor alle durf en lef!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.